Elevutveksling til Spania

Elevar på utveklsing til Kalatonialona

Kvart år arrangerer Kvam vidaregåande skule utveksling av elevar ved Instituto Manuel Blancafort som ligg i La Garriga i Katalonika.

Opphaldet i Spania

Har du lyst å reisa til Spania? Me tilbyr ei veke med variert program i nærleiken av Barcelona. Skulen me samarbeider med der heiter Instituto Manuel Blancafort og ligg i La Garriga i Katalonika. Du kan søkja om du vel spansk som framandspråk.

Vertsfamiliar

Elevane som deltek bur heime hos kvarandre. Det vil seia at dei elevane som reiser ut, tek imot ein elev som gjest i sin heim. Du som får reisa bur heime hos ein vertsfamilie i La Garriga.

Aktivitetar

Aktivitetar i Spania: Programmet er variert og inneheld m.a. spanskopplæring og aktivitetar på skulen, bli kjend i La Garriga, ulike utfluktar, dagstur til Barcelona og aktivitetar i vertsfamilien. Programmet i detalj vert fastlagt seinare i vinter.

Aktivitetar i Noreg: Vi legg opp til at dei spanske elevane deltek i ein del skuletimar, det vert dagsturar og tid i vertsfamilien. Det vert nokre felles aktivitetar på kveldstid. Kvam vgs. lagar ein fritidsplan i lag med elevane og dei føresette.

Kostnadar, helsetrygdekort og pass

• Eleven må sjølv dekka lommepengar til diverse utlegg som t.d. mat undervegs. Elles er reise inkl. fly, det meste av inngangspengar og opphald dekka av skulen.
  • Forsikring: Skulen har reiseforsikring for elevane.
  • Helse: Ta med Europeisk Helsetrygdkort.
  • Pass: Sørg for at passet er gyldig lengre enn heimreisedatoen.

Korleis delta

Send søknad