Ut i verda

Amerikansk skulebuss

Open for verda, med hjarta i Hardanger. Utvekslingsprogram, skuleturar, Vg2 studiespesialiserande i USA. Gjennom åra hos oss, kan elevane få tilbod om utlandsreiser alt etter kva utdanningstilbod dei vel. Samfunnsfagleg engelsk har til dømes reist på studietur til London i Vg3 for å praktisera engelsk på ordentleg.

SSt. Paul's Lutheran High School, Concordi, Missouri, USA

St. Paul's Lutheran High School, Concordi, Missouri, USA

Kan du tenkja deg å ta Vg2  studiespesialisering i utlandet? Då kan eit år i Missouri i USA, vera noko for deg. Hausten 1998 reiste første gruppa med elevar over Atlanterhavet til St. Paul Lutheran High School.

Skulen arrangerer tur til USA der føresette, vennar og kjente kan vitja klassen og vera turistar i USA. Ein lærar frå skulen er med som guide.

IMG_20220509_130421947_HDR.jpg

Elevutveksling til Spania

Har du lyst å reisa til Spania? Me tilbyr ei veke med variert program i nærleiken av Barcelona. Skulen me samarbeider med der heiter Instituto Manuel Blancafort og ligg i La Garriga i Katalonika.

Nürnberg2.jpg

Elevutveksling til Tyskland

Kvart år arrangerer Kvam vidaregåande skule utveksling av elevar med Montessori Fachoberschule Franken i Nürnberg. Partnarskulen er ein vidaregåande skule med 120 elevar i alderen 16-23 år.